Levering og forsendelse

Vi bruger GLS eller DAO som distributør.

Prisen på forsendelse beregnes på baggrund af pakkens vægt og pakkens værdi. Der er fri fragt ved køb fra 499 kr. Dette gælder dog ikke ordrer til udlandet samt forsendelse af møbler.

Ved levering af møbler forhør nærmere.

Bemærk venligst ved levering af møbler til ikke brofaste øer, tillægges der yderligere Ø-tillæg fra kr. 450,- 1.000,00

afhængig af volume. Møbler bliver leveret til fortovskant (indgang)

I indkøbskurven får du oplyst hvilke muligheder du har for at få pakken leveret. Du vælger selv på baggrund af de muligheder du præsenteres for.

Hvis du vælger GLS erhverv med omdeling er det et krav at du samtidigt oplyser et virksomhedsnavn samt en virksomhedsadresse. Hvis dette ikke er tilfældet, vil der i stedet automatisk blive fremsendt til nærmeste GLS pakkeshop.

Hyggeshoppen.dk sender normalt kun fysiske varer til adresser i Danmark og Sverige. Hvis du opholder dig i et land udenfor Danmark, og du gerne vil købe et fysisk produkt, så kontakt os venligst via kontaktformularen, så finder vi en løsning.

Levering
Hvis ikke andet er oplyst ved det enkelte produkt, vil lagervarer normalt blive afsendt indenfor 24 timer på hverdage, dertil skal lægges den tid det fysisk tager for pakken at nå frem til dig. Produkter som er på fjernlager vil som oftest først blive afsendt efter 3-5 dage.

I perioder hvor vi holder ferie kan der gå længere tid før produkterne leveres. Når dette er tilfældet vil det være oplyst på webshoppens forside i venstre kolonne.

Vi fraskriver os dog ethvert ansvar overfor køber i tilfælde af forsinket levering, hvilket i uheldige tilfælde kan forekomme på grund af restordre/udgået fra forlag mv – Såfremt dette skulle ske vil du hurtigst muligt blive kontaktet med henblik på en forventet leveringsdag eller om du ønsker at annullere bestillingen.

Beskadiget forsendelse
Hvis pakken du modtager bæger præg af at være beskadiget under forsendelse, kan dette have påvirket produkterne som er i pakken. Om muligt bør du åbne pakken straks når du modtager den, og gøre opmærksom på eventuelle skader på stedet. Alternativt kan du tage et foto af pakken inden du åbner den, og efterfølgende af de beskadiget produkter. Send disse foto til os, så håndterer vi sagen derfra.

Udsolgte varer

Der tages forbehold for udsolgte varer og leverandørsvigt.

Persondatapolitik  
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver dine personoplysninger for at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Hyggeshoppen.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Den dataansvarlige på Hyggeshoppen.dk er Britta Poulsen.

Som registreret hos Hyggeshoppen.dk, har du altid ret til at sende os dine indvendinger mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven.

Henvendelse i den forbindelse sendes til: britta@hyggeshoppen.dk